Het populaire en succesvolle event Fjällräven Polar, is terug!
Op 15 november start de inschrijving voor
Fjällräven Polar 2019. Elk jaar neemt het merk 30 gelukkige winnaars mee op een onvergetelijke tocht door Scandinavië. 300 kilometer lang worden zij voortgetrokken door een groep sledehonden, om de schoonheid van de toendra te bewonderen. De deelnemers hoeven geen ervaring te hebben met dergelijke activiteiten; dit is de kans van Fjällräven om de wereld te laten zien dat met de juiste uitrusting, voorbereiding en ondersteuning iedereen kan genieten van een winterexpeditie in de natuur.
Hoe kan je winnen?
Deelnemers delen een inspirerende foto of video online. Vorig jaar deden 4.573 mensen mee, de verwachting is dat dit jaar het aantal zal stijgen. Iedereen die geïnteresseerd is kan zich aanmelden van 15 november tot 13 december 2018. De website loopt in die periode storm, met gemiddeld drie miljoen bezoekers.
Er zijn een aantal dingen waar je rekening mee moet houden. Er zijn twee manieren waarop je kan winnen. Als eerste is dit mogelijk door het verkrijgen van stemmen. Mensen over de hele wereld kunnen via de Fjällräven website stemmen op hun favoriete deelnemers. Daarnaast kun je ook gekozen worden door de jury. De aanmeldingen zijn verdeeld over regio’s, twee mensen per regio, één verkozen door de jury en één verkozen door stemmers.
Aanmelden voor de Fjällräven Polar 2019 Challenge
Tips om te winnen
• Een video opnemen is een betere manier om de jury en stemmers te laten zien wie je bent. Dus neem de tijd om een video te maken, in plaats van enkel foto’s te uploaden.
• Hou het kort. Met bijna 5.000 aanmeldingen kan Fjällräven niet alles tot in de kleinste details doornemen.
• Je hebt geen ervaring nodig om deel te nemen, dus in plaats van alle ervaringen en reizen te delen, adviseren wij je iedereen te laten zien wie jij bent, niet wat je hebt meegemaakt.
• Wees creatief! Je wilt immers dat mensen jouw aanmelding onthouden.
• Het delen van je aanmelding is een must. De meest succesvolle aanmeldingen gebruiken sociale media én traditionele media om zoveel mogelijk mensen te bereiken.